Subject: RE: Märts 2024 jõustunud GDPR ja andmekaitse seaduse muudatused
From: "Georg-Marttin Toim" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 11:04:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kirjutame artiklit teemal "GDPR ja andmekaitse seadus Eesti Vabariigis ja 
Europpa liidus".

Tutvusime seadusega https://www.riigiteataja.ee/akt/12909389

Kuid tekkisid küsimused:

1. Millised seaduse muudatused jõustusid märts 2024 seoses GDPRi 
andmekaitsega?

2. Millised trahvimäärd ja on kehtivad ja kuidas 2024 aastal kodulehe 
privaatsuspoliitika ja küpsistega ja kuidas neid jõustatakse?

3. Kas Eestis on ka väikeettevõtted juba selle seaduse rikkumise eest trahvi 
saanud?

4. Kas on veel seadusi, mis konkreetset teemat puudutavad?

-- 

Georg-Marttin Toim

+372 5627 2798

Digiturunduse projektijuht

www.netikodu.ee